Bir Başkasının Bilgisayarına Bağlanmak Suçtur!

5

Ocak 22, 2012 tarafından Admin

Merhabalar Arkadaşlar , Bilgisayarınıza izinsiz giren biri olabilir, inciswf.com/1277738426.swf Bu tarz şeyler açtıra bilir Explorer de ve bilgisayarınızda herşeyi kontrol edebilir.

Önlemek kolay değildir, Hatta mümkün değildir. Keyloger i c# yaparak virüs korumalarınıza takılmadan bilgisayarınızı ele geçiriyorlar ele geçirip kameranız var ise sizi izleyebilirler mikrefon var ise sesinizi duyabilirler msn’e şifrelerinizi facebook sosyal ağ şifrelerinizi kredi kart şifrelerinizi ellerine geçirebilirler.

Bilgisayarınızda birinin olduğundan Şüpheleniyorsanız direk internetinizi çekip bilgisayar programcısına gidiniz, ‘exe’ dosyasını açdırınız açdırdığınız ‘exe’ dosyasını USB e koyup   Polis ‘e götürünüz ‘bilişim suçlarına’ ve izinsiz bilgisayarınıza giren kişin Modeminden açılan port ve ip No sundan yer tespiti yapmak mümkün Bilgisayarınıza izinsiz giren şahsa 10 yıla kadar ceza aldırabilirsiniz şikayetçi olursanız ve 100BİN TL e tazminat ödettirebilirsiniz.

Başıma böyle bir olay geldiği için sizleri bilgilendirmek amaçlı yazıyorum, Ben erken fark edip bilgisayarıma giren şahsı yakaladım , NotPad (not defterini) açıp ‘kimsin’ diye sordum ve küfür etti, Herneyse Şahsı yakaladım , sonra konuşmayı kesip İnterneti kapattım ve virüsü bulup sildim Windows32 e atıyor regedit den sildim ben şahsen ama Exe dosyasınıda açtım ve bu kişiye ceza aldırmak için elimden geleni yapacağım. LAMERLİK YAPMAYIN ! Hiç bir SUÇ Cezasız KALMAZ!  Benim bilgisayarıma giren Kişi sen yandın sert bir kayaya çarptın. Bunu yapan kişinin Cezai işlem yaşı yok ise Anne ve Babası Sorumludur!

5 thoughts on “Bir Başkasının Bilgisayarına Bağlanmak Suçtur!

  1. quarizma dedi ki:

    geçmiş olsun arkadaşım ilş bu lamer bulunurda başkalarına birdaha yapamaz

  2. Admin dedi ki:

    Teşekkürler gerekli yerlere bilgileri verildi. Ve Ceza almasını sağlayacağım.

  3. asfdfa dedi ki:

    suç onda değil sende önlemini almazsan girer tabi ben olsam bende girerim.

  4. Admin dedi ki:

    Öncelikle merhaba, bence siz hiç biyere giremezsiniz daha adınızı yazmaya korkuyorsunuz o şahsın ip numarası zaten elimizde gereği zaten yapılıyor.

  5. admin kardeş 🙂 bu p*ku ben yedim pişman oldum. benimde pcmi ele geçirdiler şifrelerimi çaldılar bende exe (trojan) virüsünü usbye attım polise gittim. dediler ki işimiz yok senin pcyi kim ele geçirdi onumu bulacaz ? dediler bende haklı buldum onları. Ayrıca gerçekten kullanıcının suçu önlemini almalı bence. Birsürü antikeylogger programları var…

Yorumunuz Bizim İçin Önemli.

