İnsanlar (artık odunlaşıyor!)

Yorum bırakın

Ocak 27, 2012 tarafından Admin

Merhabalar;

İnsanlar Artık odunlaşıyor.. Daha kibar daha seviyeli olmamız yerine odunlaşıyoruz..
2012 yılında, Bir halk otobüsü ve metrobüs veya deniz otobüsü metro gibi halk ulaşım araçlarına bindiğimizde artık Çocuklar koltuklarda oturuyor Yaşlı insanlar ayakta bekliyor! Ve benim gözlemlediğim kadarı ile bunların çoğu üniversite öğrencileri. Ellerinde kitaplar kulaklarında kulaklık vb oturuyorlar koltuğa dünya ile ilişkilerini kesiyorlar.

Bugün olay bir olayı anlatmak istiyorum sizlere Mecidiyeköy den metrobüse bindim ve bayabi kalabalıktı bir yaşlı teyze de bindi nefes nefese kalmıştı bir tane boş koltuk vardı buyrun oturun dedim ve ayakta olan genç kız elinde kitap kulağında kulaklık vardı sanki dünya ile ilişkisini kesmiş. Merak ediyorum nasıl yoruldu o genç kız da yaşlı teyze ayaktayken yer verdiğim yaşlı teyzenin yerine oturdu bizde öğrenci olduk bizde geçtik o yollardan sadece merak ettiğim NERDE YORULDU ?
Tabi ben kıza uyuz oldum tip tip baktım rahatsız olmasını sağlamak amaçlı ile ve oralı bile değil öyle bir havalar içersindeki evire çevire dövesim geldi 🙂 teyze yüksek bir ses ile boşver oğlum biz alıştık gençlerin bu haline demesi beni gerçekten çok üzdü. Yaşlı insanlara yer verelim, onların yaşına geldiğimizde bizde yer bulalım.

Hoşcakalın.

Yorumunuz Bizim İçin Önemli.

