Atlı Spor Eğitim Merkez Komutanlığı

Yorum bırakın

Şubat 14, 2012 tarafından Admin

Atlı Spor Eğitim Merkez Komutanlığı Hakkında.

Atlı Spor Eğitim Merkez Komutanlığına (asem) Nasıl giderim?
Atlı Spor Eğitim Merkez Komutanlığı Kara Kuvvetleri Karşısı Kirazlıdere yolu sonundaki En son nizamiyedir. 3 Nolu Nizamiye.
Atlı Spor Eğitim Komutanlığı nasıl bir yer?
Asem , Atlar mevcuttur atlara Askerler bakmaktadır. Temizliği Tımarı Binişe hazırlanmasını tamamen eğitilmiş askerler tarafından yapılmaktadır.

Atlı Spor Eğitim Merkez komutanlığında 2 karargah vardır
1 Öğretim Başkanlığı
2 Karargah Bölük Komutanlığı

Askerler görev dağılımı sırasında tek tek bölük komutanı ile konuştuktan sonra görevleri nereye verildiyse orada göreve başlarlar
Görev Yerleri : Tavla (ahır) 3 Nolu Nizamiye Kantinci Yemekhaneci Gazinocu ve Kazandairesi.

Atlı spor eğitim merkez komutanlığında askerlik yapanlar konu altında yorum yapabilirler.

Yorumunuz Bizim İçin Önemli.

